همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

وبگرد نیمه شب!

سلام...

ساحره ام سحر کرد پرده نشاید گشود

لب نتوان تر نمود حرف نشاید شنود

آه ز بدمستی ام مست تر از من که بود؟!

مست سلامت شدم ای همه ی تار و پود!

 

ممنون از عزیزانی که با نظرهاشون دلگرمی همیشگی وبلاگ هستن...

یاد تابستونا بخیر،الان که پست می زنم ساعت سه و چهار دقیقه بامداده!!! و هنوز نخوابیدم...تابستونا همیشه تا این موقع بیدار بودم...

خوشبختانه حالم خیلی بهتره،از دعای دوستان!
موشح بالا و شعرهای پایین تقدیم به همه اونایی که وقتی آنلاین میشن یادی هم از این وبلاگ نویس تنها می کنن...

من مثل خارم، تو یه گل

تحملم کن تا ابد

وقتی که چیده میشیم و هر دو میریم توی سبد

هر دو می میریم تو یه روز...

رو سنگ قبر یه جسد...

تو رو به خوبی میشناسن

اما منم یه خار بد!

تحملم کن تا ابد...

***

نازنینا قطره ام،بهر تو دریا می شوم

وز فلک کورم،پی روی تو بینا می شوم

یک نظر بنگر به شعرم،بهترین آمال من...

در حروف اول مصراع پیدا می شوم!

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد