همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

بیا با من..

س

ل

ا

م

هیچ دلیلی وجود نداره تا حروف ((سلام)) واسه همیشه کنار هم بمونن!

***

هوا سرد است ای ((عابر))!

من و تو هر دو همراهیم...

من و تو هر دو تنها یک ((هدف)) داریم!

اما ((تو))،... تو گویا یوسفی و من سیه تر از زلیخایم!

هوا سرد است...

بیا با من ...

من و تو هر دو همراهیم...

من و تو هر دو تنها ((یک)) هدف داریم!

اما ((تو))،... تو گویا چند دیناری به کف داری!

تو گویا پور دستانی و من هم پور بابایم!

تو گویا چاک دادی چند پیراهن کمی بیش از من ناپخته و خاموش!

من ناپخته و خاموش؟!...من ناپخته و خاموش...!!!

عجب سردی! تو ای همره

تو سرمایت کند لیلی همه مجنون!
زمانه سرد می باشد...تو هم سردی...!
تو سرمایت فریبندست...!
کماکان در عمیق سرد سرما باش!

پر از نیرنگ و تزویری...!

تو تزویرت عجب عاشق کش و زیبنده می باشد!
که آن عاشق که خود دانی! به تزویرت شده مجنون!!!

اما...من...

اما من؟!
من جز چند بیتی سوخته از آتش عشقی که رفته رو به خاموشی

و جز چندین غزل در قلب خاموشم چه دارم تا کنم رو؟ تا کنم لیلی همه مجنون!
هوا سرد است ای عابر...

بیا با من...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد