همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

از زبان نیک حافظ بشنو اسرار دلم!

سلام،... خوبی همکلاسی؟

اگه بدونی چقدر خوشحالم که اومدی دوباره به وبلاگم سر بزنی!
نبینم یه وقت بری وپشت سرت رو هم نگاه نکنی...

بقول فنائی: اوفوا بالعقود! یعنی عهدمون این شده که وقتی بیکار شدی یه سری هم به من بزنی!

همکلاسی اگه با نوشته های اخیرم باعث شدم که ناراحت بشی من رو ببخش! اما باور کن هر یه بیت شعرهام یا هر یک کلمه نوشته هام همگی حرف دلم بود و جایی بغیر از اینجا نبود تا عنوان کنم...

***

اگر می خواهید بیشتر مرحوم حافظ رو بشناسید فقط کافیه این غزل زیبا رو ازش بخونید:

 

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست؟

منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست؟

شب تارست و ره وادی ایمن در پیش

آتش طور کجا موعد دیدار کجاست؟

هر که آمد به جهان نقش خرابی دارد

در خرابات بگویید که هشیار کجاست؟


((*آن کسست اهل بشارت که اشارت داند

نکته ها هست بسی، محرم اسرار کجاست؟*))

 

هر سر موی مرا با تو هزاران کارست

ما کجاییم و ملامتگر بیکار کجاست؟

باز پرسید ز گیسوی شکن در شکنش

کاین دل غمزده سرگشته گرفتار کجاست؟
عقل دیوانه شد آن سلسله ی مشکین کو؟
دل ز ما گوشه گرفت ابروی دلدار کجاست؟
ساقی و مطرب و می جمله مهیاست ولی

عیش بی یار مهیا نشود، یار کجاست؟

 

((((حافظ از باد خزان در چمن دهر مرنج

فکر معقول بفرما گل بیخار کجاست؟))))

***

مواظب خودتون باشید

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد