همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

سایت دانشگاه...بعد از امتحان مقدمه...

سلام خوبید؟

امتحان چطور بود؟  یا این؟

اینترنت ای دی اس ال مفت گیر آوردم دلم نمیخواد به این زودیها رهاش کنم.

الحمدالله امتحان امروز بدک نبود جواب بعضی سوالها خیلی تابلو بود!

روز پنج شنج شنبه فنائی دوباره مسافرم شد تو ماشین که نشست بعد از یه سکوت طولانی شروع کرد به درد دل گفتن از رفتار کلاسهای دیگه با خودش می گفت و اینکه خیلی بی انصاف هستن! لیست نمرات رو که در آورد خیلی جالب بود!‌به ترتیب نوشته بود:

۲۰.۲۰.۲۰.۲۰.۲۰۱۹.۱۸.۱۹.۲۰.۲۰...

می خواست بره حوزه علمیه خیلی در مورد امتحان عربی باهاش درد دل گفتم و فنائی بعد از شنیدن صحبتهام فقط یه لفظ بکار برد که خیلی برام عجیب بود آخه تا حالا اونجوری مگفته بود! فنائی بهم گفت این کار استادتون نامردیه!

نمی دونید وقتی تو ماشین میشینه همه چه جوری به ما نگاه می کنن لابد فکر می کنن محافظ شخصیش هستم...

(وای که عادت به تلق تلق کردن با صدای بلند با کیبورد تو محیط ساکت سایت هنگام تایپ چه صدایی بلند کرده!)

بگذریم...

می گفت تو خیابون مردم خیلی بهش متلک می اندازن و چون روحانی هست بد تیکه هایی از این و اون می شنوه! و جواب نمیده...

دل پری داشت اما خوشبختانه اصلا ناراحتیهاش رو عقده نکرد و رو سر بچه ها و واسه امتحان خالی نکرد...

غذا از بیرون گرفته بودم هر چی بهش تعارف کردم نخورد می گفت غذای بیرون کثیفه البته اینجوری که نگفت بلکه جزئیاتش رو هم تشریح کرد(مثلا دست تو بینی و ...) که حالم رو بهم زد!

بد جوری مریض شدم دیشب دو تا آمول نوش جان کردم خود آمپول زیاد دردناک نیست اما نمی دونم هیچ به انتظار سخت موقعی که رو تخت خوابیدی تا آمول زن بیاد دقت کردی؟

انصافا بد جوری تزریق کرد!‌ فکر کنم سوزن از این طرف خورد به کف تخت!!!
هیچ معلوم نیست کی برنامه امتحانی رو تنظیم کرده که برای امتحانهای الکی مثل تاریخ و آیات دو روز وقت گذاشته بود اما واسه منطق نصف روز وقت بود...

تاریخ هیچی نداره از فنائی که پرسیدم می گفت اسامی اشخاص زیاد تو امتحان نمیاد و بیشتر جریان جنگها میاد...هنوزم داشت خیلی به ظاهر گیر میداد و از بچه های  فنی مهندسی شاکی بود. دقیقا تموم جزئیات آرایش صورتشون رو شرح می داد نمیدونم چه جوری با طرف فیس تو فیس شده که حتی مدل ابروش رو هم یادش بود!!!

کیدز هم سایتن نمی دونم وبم رو چک می کنن یا نه؟!!‌! کانتر (کنتور خودمون)‌ که چیز دیگه ای میگه اما کامنت ها فعلا خالیه!

فعلا بای...


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد