همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

تقدیم به قزاونه!

hello!

نه بابا نمیشه! سلام خودمون یه چیز دیگس!...سلام!

به لطف خداوند یه روز دیگه هم مثل برق و باد گذشت...

استاد حقوق اساسی استاد خیلی باحالی بو، نه می دونست ما چه رشته ای هستیم، نه اینکه سال چندمیم؟! فکر کنم اصلا نمی دونست که چه دانشگاهی هم هستیم!
ته لهجه قزوینیش نشون میداد که به احتمال زیاد از قزاونه!!! هست! ایشون هم به همون عادت نمازی البته در قالب دیگش دچار بود که بجای اگه گفتید یه سره می گفت:جانم؟!!!
برعکس سن وسالش اهل حال بود و خیلی ما رو خندوند! چقدر هم کلاس گذاشت با چهار تا لغت انگلیسی! بابا بی خیال!

کتاب هم که معرفی نکرد! در کل استادخوبی نشون میده...

اعظم خانم! (استاد کریمی خودمون!)هم واقعا استاد با معلوماتیه و فوق العاده خوبه و با توجه به اطلاعات تقریبا کاملی که ازش دارم می دونم که اخلاقش بیسته ولی خیالتون رو راحت کنم که نمره نخواهد داد!!! و اگر به فکر یاد گرفتن درست و حسابی نیستید و فقط ملاکتون نمره هست حتما این درس رو با استاد دیگه ای بردارید. امتحان ها رو هم بسیار سخت می گیره و اصلا یک کلمه از تو کتاب نمیده و هر چیزی رو که خودش بلده فکر می کنه بقیه هم بلد هستن و چنان سوالاتی میده که با نگاه اول به اولین سوال درجه دمای بدنتون بره بالا!!! سوالها رو هم تستی میده ولی مطمئن باشید اگر فقط روزی بیست الی پنجاه کلمه جدید یاد بگیرید و مداوم مکالمه کار کنید یا فیلم زبان اصلی(!) ببینید حتما خیلی به روش اعظم خانم مسلط خواهید شد و شاید یه پونزده بگیرید!!!

نکته جالب کلاسش این بود که سه تا خانم اسماعیلی در کلاس زبان داشتیم که دو تا هم دقیقا اسم کوچیکشون یکی بود! شصت هفتاد نفر هم توی یه کلاس خیلی کوچولو بودیم که واقعا داشتم احساس خفگی می کردم!، همینجوریش هم که تخته وایت برد مشکل بینایی ایجاد می کنه و استاندارد نیست و نمیشه درست و حسابی تخته رو دید از ماژیک سبز هم استفاده شد و چشمام تا همین الان که رسیدم خونه داره از حدقه در میاد!

کلا کلاس زبان خستگی رو از تن به در می کنه و خیلی خوب شد که همچین درسی رو هم بین این همه درس حوزوی داریم، نمی دونم چرا بعضی از آقایون محترم وقتی دارن پول میدن انگار دارن جون میدن که حتما باید چند بار سه تا اسکناس دو تومنی رو بشمارن! و بعد هم با کراهت بسیار اون رو به بنده بدن؟!!!، چقدر هم تیکه های بی مزه تو کلاس پرونده میشه!!! که جای تامل و تفکر داره!

***

دیگه دارم می ترکونم این وبلاگ رو که میخوام کارگاه زبان هم راه بیاندازم و نکته های گرامری و لغات جدید رو با هم کار کنیم.

واسه وبلاگ خودتون نظر بذارید...

***

قربونتون...

فعلا...

دعا یادتون نره...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد