همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

سلام...

 

بعد از مدتها اومدم سایت دانشگاه...

شکر خدا حذف و اضافه تموم شده و سایت خلوته، صبح ساعت اول با نمازی کلاس داشتیم که بد مخی خورد و چیزی که دیشب آرزوش رو می کردم سرمون نیاد اتفاق افتاد و باز هم متن عربی رو با فارسی تطبیق داد که اصلا کار بیهوده ای هست و خیلی وقتگیره و میتونه وقتی درسش تموم شد به تطبیق عبارات بپردازه، بعد از این همه سال کلاس اومدن و درس خوندن تازه میخواد یاد بده که کی حرف بزنه و کی نزنه...وای وای وای...

معدم اومد تو دهنم از گرسنگی، مخصوصا هم که بخوای با اکبرزاده کلاس داشته باشی که من نمی دونم این یکی دیگه از کجا پیداش شد و قبل از اینکه این بیاد فکر می کردیم عذاب الیم فنائی بنده خدا بوده ولی الان به من داره ثابت میشه که از اکبرزاده مخ زن تر وجود نداره و هشتاد در صد داره درسهای اخلاقی میده و یه چیزی هم در مورد صرف و نحو گذرا میگه...، انتقادی که میخوام به شیوه درس دادنش بکنم اینه که خیلی مباحث اخلاقی رو توضیح میده ولی درس رو خیلی نسبت به اون کمتر تشریح می کنه و من الان بحث در مورد اهمیت علم رو خیلی بیشتر از عوامل مفعول مطلق بلد شدم، نمی دونم چرا احساس می کنم میخواد به ما بگه که خیلی بلده و ما هیچی بارمون نیست چون وقتی یه واژه ای رو روی بورد می نویسه و می گیم معنیش چی هست؟، در کمال تعجب و با لحن پوزخند زننده ای میگه که: این رو هم بلد نیستین....!؟

نمی دونم خیلی زود دارم قضاوت می کنم یا نه! یا اصلا قضاوتم درسته یا نه؟ ولی خیلی عذاب آوره کلاسش، این بابا امروز نیومده شروع کرد به بحث در مورد نمره و سختی این درس...

ما که خودمون تیر خورده ی عربی هستیم و نمی خواد دوباره واسه ما از نمره نگرفتن و اینا صحبت بکنی...

ولی از بحث کردنش خیلی خوشم اومد چون در مورد حادث یا قدیم بودن قرآن نظر جالبی داشت و می گفت اگر لفظ قرآن ملاک باشه( چون چیزی تا زمان نزولش مثل اون نیومد، پس حادثه) ولی نفس قرآن قدیمه به همون دلایلی که من قبلا ذکر کرده بودم، ولی من میگم لفظ قرآن هم در اصل (و نه برای بشر) قدیم بوده و قبل از نزول هم وجود داشته حالا نه بصورت مکتوب اما بالاخره دقیقا چنین لفظی موجود بوده و اینطور نبوده که لفظ قرآن از نفسش بوجود اومده باشه بلکه هر دو همپای هم از قدیم وجود  داشتن...

...

نهار رو موندم چیکار کنم؟!!!

کارت غذا هم نیاوردم تا برم یه چیزی همینجا بخورم...

نمازی که می گفت قبل از کلاسهای ظهر چیزی نخورید اما من مطمئنم با توجه به جو کلاسش اصلا گرسنه نمی تونم دووم بیارم و تلف میشم!

...

فعلا...

دعا یادتون نره...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد