همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

mad

یه سلام از یه خسته مثل من مثل یه ناله از ته چاه!مثل یه ..

اه اه اه اه اه..(الان میگم چرا!)

اگه حالتون خوبه و قصد دارید با نشاط و شور فراوون یک روز جدید رو آغاز بکنید، اگر تصمیم دارید از آرامش نسبی که دارید لذت ببرید، اگه..

کافیه تا استاد نمازی پاش رو به کلاس بذاره تا همه آرزوهاتون بر باد بره! واقعا دپرس کنندس حتی دو ساعت زندگی با این فرد! بیچاره اونایی که..

من نمی دونم فلسفه زندگی این بشر چیه؟ و دنبال چه هدفی هست در طول حیاتش و واقعا از چه چیزی لذت می بره و اصلا آیا تا کنون لذت برده؟! بعید می دونم سالی بیشتر از سه تا لبخند زنه اونهم به چیزهایی که فوق العاده بی نمک هستن! مثلا به اینکه یه علامه ای بدون جوراب در بیاد بیرون یا چیزهای فوق العاده یخی مثل اینها..

بابا! یه عشقی یه شوری یه حالی یه چیزی یه کوفتی! وای وای وای هر چی استعاداد و ذوق شاعری در من بود این نمازی فر امروز کشت! بخدا من هرگز فکر نمی کردم حتی بدل فنائی هم وجود داشته باشه چه برسه به استادش! من نمی دونم چی میشه بجای اینکه هر جلسه لفظ ((zena!)) و ((zena zade))  یا ((heiz))  رو  مثال بزنه یه دو تا دونه بیت از حافظ و سعدی و مولانا بخونه یا اینکه بجای اینکه زوم بکنه تو چشمات یه لبخند تحویلت بده تا ذوق داشته باشی ادامه درس رو گوش بدی! بخدا عقربیه که لنگه نداره توی دنیا! بنده ترم پیش اعلام خظر کرده بودم در مورد این آدم..

آدمی که در اوج گرما تموم دریچه های هوا رو به کلاس رو می بنده و وقتی که هوا طوفانی و بسیار سرده پنجره ها رو باز می کنه واقعا و بدون شک از مشکلات بزرگ روحی رنج می بره که صد در صد ریشه در بیرون کلاس داره!

فقط یک بار برید درس امروز رو بخونید تا ببینید کتاب چی گفته و نمازی چی گفته! دلم بحال خانم صیاد سوخت که هرچی میخواست به سخنان گهربار نمازی ایبراد وارد کنه ایشون خیلی خونسرد می گفت وارد اون بحث ها نشید انگار اگه وارد اون بحث ها بشیم از آسمون عذاب الهی نازل میشه!

بنده روز قیامت با یک سوال ابهامم رو برطرف خواهم کرد که: خدایا! آخه مگه من چه گناهی کردم باید در زندگیم با یک همچین بشری مواجه بشم!؟

عذاب کلاسش یه طرف خشکی درس از یه طرف دیگه! تلفظ کلمات توسط ایشون واقعا مغز آدم رو به هزار قسمت مساوی تقسیم می کنه:

قرب الهی: گربه الهی!!!

بشنوه: بشنه!(من نمی دونم این لهجه کجاییه؟!)

سبزَ میدان: سبزه میدان (شاید البته منظورش یه محله دیگه ای بوده و من بلد نیستم!)

 

خدا داند که من از دست این مرد

پریشان حال و بیمار و ملولم

برای رستن از دستش خدایا!

دهم هم جان و هم ایمان و پولم!

خدا داند که این استاد بد خلق

گرفته شور و عشق و حال ما را

به بدخلقی و بد حرفی و دعوا

کشد دلگرمی و آمال ما را

خدا داند که خنده بر نمازی

بود چون آتشی در قعر دریا

نمازی تا ابد هرگز نخندد

مگر روزی که بیند مرگ ما را!

 

استاد لطفی که امروزثابت کرد همون ابن عربی ترم قبله و از روی کتابی که اعراب گذاری نشده از بچه ها خواست بخونن و توضیح بدن که کتاب چی میخواد بگه؟!، انگار که ما سالهاست داریم عربی می خونیم و نمر هامون هم مصداق این امره! خب مسلما کتابی که نویسندش استاد لطفی باشه دیگه اوضاعش مشخصه و انتظار هیچ معجزه ای در ارتباط با نمره گرفتن از این درس نباید داشت، چون اون موقع که استاد لطمفی فقط مدرس بود اون شد حال و روز ما حالا که مولف هم هست دیگه..

بیکار که شدی و درس خوندنت تموم شد یه دو کلمه نظر هم بذاری ضرر نمی کنی!
فعلا..

دعا یادتون نره..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد