همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

!!چرت و پرت!!

سلام عرض شد..

ببین چیا واست دارم تو لینکهای روزانه!

هیچ کس به اندازه ی یه بلاگر نمی دونه چه دردیه وقتی هم دلت میخواد آپ کنی و هم اینکه می بینی هیچ سوژه ای بجز چرت و پرت برای نوشتن نداری!، حیف که دلم نمیاد تعطیلاتم خراب بشه و گرنه حتما یکی دو صفحه کتاب رو ورق می زدم، دیگه دارم به این نتیجه می رسم که استاد اکبر زاده از مشکلات شدید روحی() رنج می بره آخه امکان نداره در طول تاریخ کسی تکلیفی که اون به ما داد رو حتی به دشمنش بده! حد اقل بجای این تکلیف ازمون یه امتحان تستی در یه ربع می گرفت حالش بیشتر بود!

هیچ معلوم نیست این پسره احسان کجاست که نه پست می کنه، نه زنگ میزنه، ای روزگار.. دیدی چه زود فراموش کرد جاست فرندش رو!

حداقل میومد یه دوسه خط می نوشت آخه ویزیتورهامون که مشترکه و ماشالله تعدادشون هم که فوق العاده زیاده، اگه اون می نوشت دیگه آپ نکردن وبلاگ من تابلو نمی شد! (انگار همین الان هم خیلی تابلوئه و ملت چون آپ نمی کنم عزا دارن!)

نمی دونم این ترم چرا این طوریه؟! خدا رحم کنه، آخه من هنوز تصمیم به شروع ترم جدید نگرفتم! اون ترم که خودکشی کردیم تو درس اون شد، حالا این ترم دیگه آخر خندس!

برو بچ کسی تولدی، مراسمی، امر خیری، سالگرد ازدواج پدر و مادری داره خبر کنه جشن بگیریم تو دانشگاه ، خیلی حال میده مخصوصا هم که ساعت درس لطفی باشه! رانی بهش بدیم بخوره بخندیم!!!

دلم واسه همه همکلاسیها تنگ شده، اما نه اونقدرها!!! حالا یه هفته ای مونده تعطیلات تموم بشه و فرصت برای غصه دوری خوردن زیاده! واسه درس خوندن هم هنوز خیلی زوده!
سیزده بدر رو کجاهایید؟ شکر خدا امسال سیزده بدر به من  خیلی خوش خواهد گذشت چون فرداش هم تعطیله و میشه برای روزهای تعطیل بعدش کلی برنامه ریزی کرد!

عید دیدنی هم که دیگه ته کشیده و برای اینکه کم نیاریم مجبوریم بریم خونه فامیلایی که هر چند سال هم نمی بینمشون!

من نمی دونم این کامران و هومن مگه اسم شاعر بزرگی چون من به گوششون نخورده که تو آهنگ جدیدشون اسم من رو نیاوردن!!! مثلا می تونستن بگن: سهراب سپهری و نوید! حافظ و سعدی میخونم..!

آقایون خانوما همین جا بدون معطلی و هیچ حرف اضافی دیگه بعلت نداشتن هیچ گونه سوژه مناسب واسه نوشتن خداحافظی می کنم فقط همینو بنویسم که نوشتن این مطالب رو مفید و آموزنده تر از نوشتن مطلب در مورد انرژی هسته ای و تاثیر اخلاق در زندگی و..دیدم آخه مطلب در این زمینه خیلی زیاد داشتم..!!!
فعلا..

دعا یادتون نره..

بچه های خوبی باشید..

تا می تونید از این ایام برای خوردن و خوابیدن و تفریح استفاده کید چون روزهای سختی در پیش خواهیم داشت!!!

در ضمن بیایید عیدیهایمان را هم قسمت کنیم!

بای بای..

(راستی راستی داشت یادم می رفت! اگر مشکلی در زندگی براتون پیش اومد و فکرتون رو مشغول کرد یه لحظه چهره نمازی رو تو ذهنتون بیارید تا ببینید که مشکلات بزرگتری هم در زندگی وجود داره!) – اینو نوشتم که فکرت یه کم درگیر بشه و زیادی بهت خوش نگذره..!

بابا من دیگه رفتم..

بای ی ی ی ی..

(اما نمازی رو یادتون نره!!!!)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد