همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

ما اومدیم!

سلام بروبچ!
ایول!

باز هم شروع شد! دور هم بودن و خستگی از کلاسهای طولانی و تحمل کرامات اساتید و.. شروع شد!

 

ساعت اول مفتخر شدیم اولین جلسه سال جدید رو با نمازی شروع کنیم که واقعا سال جدید با مدلهای جدیدتر و برنامه آپگریدتری وارد کلاس شد و شاهکار خودش رو به همگان نمایش داد و انصافا جای هیچ حرف و سخنی حتی برای فنائی هم باقی نذاشت و در کمال مهارت واژه ای رو بکار برد که کل زبان فارسی و زحمت سی ساله فردوسی رو به باد داد!!! یه لحظه این واژه رو بخونید تا ببینید چی بود دسته گل نمازیفر:

شیر : حَیَوان دِرّنده (بیشتر روی کلمه درنده تمرکز کنید و دال اون رو غلیظ با کسره بخونید تا ببینید که نمازیفر چه آفریده!)

خب بیخیال بپردازیم به هنر بچه ها و دروغی که ردیف اول خانمها خیلی خیلی راحت و ریلکس گفتن و نیم ساعت زودتر مارو از دست نمازی خلاص کردن!(واقعا جای تقدیر و تشکر داره!) لطفا هفته بعد هم بگید تا نه و نیم کلاس داریم نه ده!
بدون هیچ حاشیه دیگه ای می پردازم به پدید هزاره سوم یعنی اکبرزاده که حتی یک درجه پیشرفت در کارش ندیدم و همونی که بود، همونه!
اصلا کلا تمام مراحل کلاسش با بحران شروع میشه مثلا حتی زمانی که نیومده سر کلاس برای نشستن روی یه نیمکت حتی داغون باید از یه چیزی مثل میدون مین عبور کنی!!! چون ممکنه هر لحظه لباست بند بشه به نوک تیز نیمکتها و..تازه اگر راه عبوری پیدا کنی!

بعد از اینکه اومد حساب کار اومد دستش و اول به ما ردیف آخر سلام داد و عید رو به تک تکمون تبریک گفت! اما کور خونده چون دارم براش!

اما می رسیم به قسمت آخر کلاسهای امروز که حرفهایی در این زمینه برای نوشتن دارم! یادتونه گفتم که خود نمازی هم از حفظ نیست قوانین رو؟!!! همونطور که مشاهده کردید ایشون در بین صحبتهاشون شماره ماده ها رو با عدد جدید الاختراع ((فلان)) می گفتن! مثلا ماده فلان، تبصره فلان! و..که دوست داشتم ازش مثلا اونجا که در مورد اختلاف زن و شوهر گفت ماده فلان بگم آخه دقیقا ماده ی چنده؟!

تیکه کلاماش بد اعصاب رو منفجر می کنه:

الی ماشاء الله

کذلک

فلان

اگه گفتید و..

***

بعد از کلاسها با بچز رفتیم پیست کارتینگ و دوچرخه سواری که دیگه از بس رکاب زدیم نفس هممون داشت می برید! روز خیلی خیلی توپی بود امیدوارم به شما هم خوش گذشته باشه..

فردا هم که آخ جون با لطفی درس داریم و میشه بقیه انتقام ترم اول رو بشدت ازش گرفت!!!

اعظم خانم هم که بسرعت برق و باد داره می تازه و بی وقفه درس میده!
وای ی ی ی باز هم فردا پدیده خواهد آمد  با گیرهای سه پیچ جدید!

تا اون موقع بای..

دعا یادتون نره..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد