همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

سلام علیکم

(واقعا نمی دونم چرا تو این مدت اصلا پست نزدم؟! )

دلم واسه همه تنگیده، (اما نه خیلی زیاد!) میخواستم خیلی وقت پیش پست بزنم اما نشد، شما هم که دیگه انگار نه انگار که همکلاسی به نام نوید داشتید! نه کامنتی نه چیزی! آخ آخ این احسان دهقان که دیگه اصلا تعطیله رفاقته! اگه من امروز بهش نزنگیده بودم تا آخر تابستون همینجور سایلنت می موند، (آخی نمی دونم چرا هر چی سعی می کنم دلم واسش تنگ نمیشه!)

تا الان که تعطیلات به من خوش گذشته، علی رغم سهمیه بندی مسافرت هم رفتیم شمال، خیلی دوست داشتم بریم طرفای غرب کشور(سمت کهکیلویه و بویر احمد) اما متاسفانه نشد!

به جون خودم اصلا هیچ سوژه ای واسه نوشتن ندارم اگه شما دارید کامنت بذارید.

 فعلا..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد