همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

دانشگاه بین المملی امام سیزدهم!

سلام...

امیدوارم حتی یه لحظه هم حال الان من رو نداشته باشید...از تموم بروبچ ویسیتور وب هم ملتمسانه خواهش می کنم حتی یه بار هم غذای دانشگاه رو مصرف نکید!
چه اشتباه بزرگی مرتکب شدم که امروز رفتم با بچه ها غذاخوری...مثلا غذا کباب بود...فکر کنم کباب گوشت الاغ بود! البته صدرحمت به گوشت الاغ (من نمی دانم غذا امروز کش بود یا کباب!/هر چه بود آن، کرده حال من خراب)...من خیلی به این مسائل اهمیت نمیدم اما دیگه معجون امروز یه چیز دیگه بود!!! حالت تهوع،دل درد،دل پیچه و... کوچکترین بلاهایی بود که سرم اومد...فشارم هم افتاد پایین...به توصیه بچه ها میخواستم بیام خونه که آیت الله لطفی فرمودند غایب می خوری!!! من که از غایب خوردن ناراحت نمی شم فقط واسه اینکه بهش یاد بدم که چطوری با دیگران برخورد کنه سر کلاس نشستم!...باز دست این رفیق خوش مرامم آقا احسان درد نکنه که سریع رفت یه شیشه آبلیمو خرید واسم آورد...

من واقعا و با تمام وجودم واسه همه دانشجوهای مهمون ناراحتم که بنده خداها تو این چهارسال چی میخواد به سرشون بیاد...من که دیگه عمرا پامو نمی ذارم غذاخوری...الکی هم چه کلاسی میذارن بهش میگن سلف!!! من که خودم میرم فست فود دوستم آقا بابک...روبروی خوابگاهه، واقعا کارش بیسته،فست فود پستا.

تا خونه با دل درد رانندگی کردم نزدیک بود ماشینم رو بفرستم رو هوا!!!

در کل امکانات دانشگاه در حد صفره و هیچ چیزش بین المللی نیست...بخدا اگه یه خارجی نیمکتای کثیف و داغون دانشگاه رو ببینه از تعجب شاخ در میاره! اون از سقف فروریخته ی کلاس پونصد و سی و دو و اون از حراست ورودی آدم ندیده ی قسمت خانم ها!

امروز دیگه استاد لطفی هرچی داشت رو کرد و با جدیدترین فاشیون مدلهای!!! معما و چیستان عربی اومد کلاس که هیچ کدوم از معماهاش حل نشد...واسه هر معما هم نیم نمره تعیین می کنه که بعید می دونم دردی از کسی دوا بکنه، ساعت بیکاری باز هم رفتم فدک...تمام وجودم پر از اکسیژن شد،خیلی حال داد...

بنظر من سطح امکانات دانشگاه خیلی ضعیفه بنظر شما چطور؟:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد