همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

اولین برف زمستونی!

سلللللللللللللللللللام....(یه سلام روی ویبره! از سرمای هوا)!

می لرزم عجیب!...چه سرده...

وای یه اتفاق بی نظیر، الان با احسان کافی نت روبروی خوابگاهیم!

دوتایی با هم داریم وبامونو آپ می کنیم....

اون رو یه دستگاه دیگس....

خدا این فنائی رو بیامرزه آخه هر هفته یه حال و درست و حسابی بهمون میده....

اما بنا به کامنت اون دوست عزیز میخوام بدون ذکر نام (تابلوئه که!!!) یه لطیفه واستون بگم حال کنید:

یه نفر روز یکشنبه میره کلاس و  شروع می کنه به درس(!!!!) دادن(چکیده درس):

خب عزیزان...الان امریکایی ها خودشون از مدرنیته زده شدن!

و از اینکه صد و چند تا شبکه تلویزیونی دارن پشیمون هستن!...

ادامه...

عزیزان من نمی دونم جایگزین واژه ی روستوران  (rostaurant )!!!تو فارسی چی هست؟!

الان با روی کار اومدن انترنت!!!(enternet) –منظورش همون اینترنت هست!-(در نظر بگیرید اگر بجای inter بگیم enter چه بلایی سر این کلمه میاد !!!)

...آدم باید پرستژ داشته باشه!(پرستیژ رو میگه ها)!

...

این الهام علیِف (علی اف!) نمی دونید چه بلایی سر فرهنگ ترکیه آورد!
...

الان آدم ها ظاهر بین شدن و میرن پشت وترین(ویترین) مغازه ها...

...

خب بعد این آدمی که گفتم به ما گفت همه شما برادرها و خواهر های من هستید، من خودم اگه یه همچین برادری داشتم خود کشی می کردم!...

(عجب کیبرد بد دستی داره این کافی نت)

...

راستی چند روز پیش داشتم با خودم فکر می کردم که درس نگاهی دوباره چرا باید یه همچین عنوانی داشته باشه؟
به این نتیجه رسیدم که:احتمالا نویسنده کتاب یه بار یه نگاهی به تربیت اسلامی انداخته و خاطر خواه شده و دوباره یه نگاه دیگه انداخته! و اسم کتابش رو گذاشته نگاهی دوباره به تربیت اسلامی مثلا اگه سه بار نگاه می کرد اسم کتابش می شد نگاهی سه باره به تربیت اسلامی !!!

(هر جا هستید یه آفرین با صدای بلند به این هوش و آی کیوی من بگید!)

...

 و اما از معلم رابع که حالا فهمیدم اسمش رسولی هست!

به جان خودم بیخیال ترین آدم کل دنیا همینه!

دیگه داره بهم ثابت میشه که این بنده خدا اصلا تنها چیزی که نداره همین منطقه! خداییش خود شما صبح با چه زجری بیدار شدین و دوون دوون زیر بارون خودتون رو رسوندید به کلاس...اما این آقا اون لحظه داشته خواب منچ بازی کردن با ارسطو رو میدیده!

فکر کنم داره شعبه دوم فنائی افتتاح میشه!

...

اون خانومه که جلو میشینه و بچه بدی هم نیست نمی دونم چرا سر کلاس فنائی یه تیکه ی مثبتی اومد و گفت که چرا کلاس زود تموم میشه؟!!

من در جواب ایشون میگم اگه اطلاعات بیشتری در زمینه تلفظ اصطلاحات خارجی یا کامپیوتر و یا تربیت انواع حیوانات نیاز دارید می تونید تو گوگل سرچ کنید،اطلاعات خوبی بدست میارید!
...

گویا ساعت یک و نیم معلم رابع کلاس جبرانی(جبران بیخیالی) گذاشته و اگر حوصله بکنه و دلش بخواد میخواد درس های عقب افتاده رو بگه!!!(فکر کنم باید حدود چهار پنج ساعت کلاس بذاره!)

(راستی جنس خوب هم خواستید به امین شریفی مراجعه کنید!)

فعلا بای ی ی ...(در حال لرزش تلفظ کنید)

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد