همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

دیگه زمستون اومد!

سلام

خیلی عجله برای آپ کردن دارم چون اگر فقط دو دقیقه دیر تر آپ کنم این پست برای فردا محسوب میشه و یعنی اصلا امروز آپ نکردم!

این شعر تقدیم به دلهایی که منتظر برف و زمستون هستند:

((دونه های گرم برف!))

 

توی سینه قصه دارم، تو دلم یه دنیا حرفه

چشامم چشم انتظار دونه های گرم برفه!

کاش زمستون بود همیشه، تا سپید بود همه دنیا

خسته شد همه وجودم از غبار تیرگیها

آی زمستون آی زمستون!،از پس فصلا رسیدی

بخدا تو هم بهاری،تو بهاری که سپیدی!

دونه های گرم برف رو، میریزی تو دامن شهر

تو زمین روآشتی میدی که با آسمان بودش قهر

آی زمستون آی زمستون، به دل منم نگاه کن

یه دل برفی نصیب من خار و رو سیاه کن!

یه آدم برفی درست کن، تو حیاط سرد قلبم

نشه آب تا آخر عمر!تا تموم شه درد قلبم!

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد