همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

دلم تنگه...

سلام

خیلی وقت بود یه پست عشقی نزده بودم، همش شده بود درس و درس و درس...!
دیگه واقعا خسته شدم!
مثلا میخواستم جمعه رو استراحت کنم اما مگه این مقدمه حقوق میذاره؟!
خیلی نکته داره و نمازی هم که میخواد امتحان تستی بگیره و وا مصیبتا!
فقط فصل چهارش مونده که نخوندم و بعد از اون هم تازه منطق و عربی مونده!!!
واویلا!...

اصلا حال و حوصله مخ پوکوندن واسه این دو تا درس رو ندارم، مخصوصا عربی بی در و پیکر! اما خداییش یاد دوران مدرسه و استرسی که واسه امتحانهای ریاضی داشتم می افتم باز هم همین عربی رو می بوسم!

هیچ موقع یادم نمیره...

همیشه بعد از روزای تعطیل امتحان ریاضی داشتیم و استرس واسه امتحان کل روز تعطیلم رو خراب میکرد...وای... یادش که می افتم حالم بهم می خوره مخصوصا یاد تجزیه، اتحادها، مختصات، سینوس و...

اه اه اه...بهترین چیزی که از رشته دانشگاهیمون نصیب من شد اینه که دیگه عملا تا آخر عمرم ریاضی نمی خونم!

دلم واسه دانشگاه و بچه ها و میز و نیمکتها یه ذره شده و روز شماری می کنم که دوباره با کیدز دیدار تازه کنم، واسه همه دلم تنگ شده واسه امین شریفی و چرت زدن توی کلاسش...واسه تیکه های خز مهدی...واسه اذیت های رضا و...

واسه همه...

واسه معماهای بی سرو ته لطفی...

واسه گیرهای فنائی...

واسه کباب غذاخوری!

چقدر من این امین بنده خدا رو اذیت کردم هیچ وقت یادم نمیره که اعلامیه فوتش رو که درست کرده بودم از ورودی خوابگاه تا در اتاقشون به در ودیوار زدم و ...تصور کن لحظه ای که خودش اعلامیه خودش رو دید!!!

چه سفر ها و قزوین گردی ها با امین که نرفتیم!...وای که چقدر دلم واسه همشون تنگ شده...

یادش بخیر روزی که امین قرار بود کنفرانس بده چقدر اذیتش کردیم و فیلم کنفرانسش هم موجود هست و قراره با چند تا فیلم و عکس دیگه که واقعا خاطره هست و یادگاریه تو بخش جدید وبلاگ که ((یادگاری)) نام داره قرار بگیره...بعنوان نمونه قراره توی این بخش فیلم کنفرانس امین/فیلم معارفه و اهدای لوح فقه و حقوق/آخرین خداحافظی لطفی و... و یه عالمه چیزای آس دیگه قرار بگیره!

منتظر نظرات سازنده شما هستم...مطلب درسی یا هر چیز دیگه ای که احساس کردید بدردتون میخوره بگید اینجا قرار بدم...امیدوارم موقع درس خوندن خسته نشید و بکوب درس بخونید، دعا یادتون نره...

 

دلم تنگه...

 

دلم تنگه براتون

برای خنده هاتون

برای اون نگاتون

دلم تنگه براتون

عذاب و درد تنهایی

تحمل میشه با امید

به امید حضور همکلاسیها

کنار من...

حضوری گرمه مثل مهر گرمای تن خورشید...

دلم تنگه براتون...

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد