همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

شیطونی رشید شرطونی!!!

سلام!

صدای کلیک کلیک های کلیدهای کیبورد که تو سکوت اتاقم میپیچه ارواح تو اتاق(!) می فهمن که میخوام بپستم!!!
آی ی ی ی جماعت! به دادم برسید...

خدا یا به دادم برس...

این همه درس و من آکبند!
نه به قیافه من میاد درسخون باشم! نه حقیقت امر اینه! امیدوارم حسن تفاهم نشه!

 

 

جملات بالا رو قبل از امتحان عربی نوشتم! فکر نمی کردم بعد از امتحان حالم اینجوری باشه! نه اینکه حالم بد باشه! اتفاقا شنگول شنگولم! چون نمونه عینی بیماری سادیسم رو امروز دیدم!
واقعا خیلی باور نکردنی بود!

خود رشید شرطونی رو هم میاوردی سر امتحان ما، کم میاورد!!!

حتما باید تو برنامه داستانهای باورنکردنی امتحان ما رو هم نشون بدن آخه خیلی عجیبه که:

- هیچی درس ندی و فقط روخونی بکنی، تازه مطالب اضافه بر کتاب هم بگی!
- از اول سال آلارم بدی که میخوای حال گیری کنی تا رگه های استرس رو ایجاد کنی.

- یه هفته قبل از امتحان بگی که سه نمره از غایبها کم می کنی.

- سر جلسه امتحان بعد از دادن سوالات به دست بچه ها بگی که ((فقط)) چهل دقیقه وقت هست.

- عین روح سرگردان بالای سر آدم بیای و نگاههای آشفته به ورقه بکنی.

- آخر سر هم پاسخنامه سوالات وری وری وری وری دیفیکولد رو مثل قرقی جمع کنی!!!

 

بخدا آخر خنده هست این لطفی...ای ول بابا ای ول!

 

یه شعر براش گفتم که اینجا نمی ذارم ولی بتدریج پابلیک میشه!

 

البته لطفی بهتر بود برای سخت تر کردن امتحان اون رو تو شرایط بدتری می گرفت تا تکمیل بشه!:
 مثلا امتحان رو تو محوطه حیاط و روی برفها می گرفت!

یا اینکه چشمامونو با پارچه می بست(بقول یکی از کیدز)

یا صورت سوالات رو هم عربی میداد و خودش هم با زبان عربی به سوالات بچه ها جواب میداد!!!
...

 

خلاصه که بعنوان اولین امتحان خیلی فاز داد! خدا دیگه نصیبمون نکنه! من اگه تو اون دانشگاه پیر هم بشم دیگه با استاد بزرگ لطفی عزیز درس برنمی دارم! آخه می ترسم از شدت عشق بهش بمیرم!

خودمونیم، نمی خوام غیبت کسی رو بکنم، اما تیریپ اون یارو رو که تو سالن کارت از بچه ها می گرفت دیدید؟! من که خودم ترسیدم بهش نگاه کنم بد جوری جاهل مآب میزد قیافش! فکر کنم اون رو مخصوصا اونجا گذاشته بودن که هر کسی کیف تحویل نداد یا خواست مقاومت کنه طرف با چاقو دخلش رو بیاره، به جون خودم قصاب محل ما این تیریپی نیست! من نمی دونم اینو از کجا گیر آورده بودن!!! خب دیگه، دانشگاه بین الممله!!! از تگزاس هم هفت تیر کش بیارن دیگه تکمیل تکمیل میشه!!!

امیدوارم امتحان فردا به باحالی امروز نباشه!!! آخه خیلی ستمه که سه روز عربی رو بخونی بعد هم تو قسمت اعراب گذاری جوک بنویسی!!!

 

نظر هم بدی ناخنت نمیشکنه! لطفا...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد