همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

فنائی وی لاو تو رو قربون!

سلام سلام سلام سلام! چهارتا سلام واسه چهار تا ویزیت جدید که کنتور وبلاگ بهم خبر میده!

واقعا متاسفم...چون ظرف چند روز آینده باید این وبلاگ تعطیل بشه و برم، بخاطر اینکه من دیگه تو این دانشگاه نیستم و قراره از اینجا برم، دلم واسه همتون خیلی تنگ میشه، یادش بخیر...واقعا حلالم کنید...

قبل از رفتن این چند تا بیت رو بمناسبت وداع اینجا می نویسم:

ندارم با تو دیگر هیچ کاری

برایت می نویسم یادگاری

اگر گفتی حقیقت گفته ام من

سزا باشد بگویم سر کاری!!!

 

آه...واقعا تلخه

 

 

 

هاهاهاها...!!! چی شد؟ فکر کردی واقعا رفتنی ام؟! نه بابا بیخودی ذوق نکن من حالا حالا اینجا سفره پهن کردم و باز هم ممکنه که توسط من اشتغال زایی(سر کار گذاشتن) ببینی!!!

عرض شود که...این استاد فنائی رو باید بوسید!(البته فقط پسرها!!!) چون واقعا نشون داد که هیچ چیز از مردونگی کم نداره و هرچی شعر براش گفتم ایشالله حلالش باشه!!!
یادتونه که یه شعر گفته بودم با این بیت شروع می شد؟:

کس نمی داند که در ساعات درس این بشر

فیض وافر می برد سمع و بصر!!!

انشاءلله که اون دنیا بره تو پنت هوس بهشت!

امتحان اخلاق واقعا آسوووووووووووووووووووووووووووون بود! اونقدر تابلو سوال داده بود که نیاز به امداد غیبی برای هیچ کسی احساس نشد!!!

یه نوع مجازات در اسلام هست به نام تعزیرات، اگه من می خواستم لطفی رو تعزیر و تادیب کنم چنین کاری می کردم:

صد تا سوال از درس حسابان بصورت تستی بهش می دادم حل کنه و بهش پنج دقیقه فرصت می دادم که اگر در اون پنج دقیقه کاری از پیش نبرد اونوقت...

خدا رو شکر خیلی برای امتحان آیات الاحکام فرصت داریم میشه تو این فرصت ها کلی چیز جدید دانلود کرد یا یه عالمه آفر جدید باز کرد و...

در ثنای فنائی اشعاری در دست تهیه و تنظیم می باشد که به وقت آماده شدن در این وب قرار خواهد گرفت(اوووووه عجب کلاسی داره این جملات!)

یه موقع فکر نکنی بخاطر امتحان اخلاق یا منطق خوشحالم و دارم بال در میارم! نه اتفاقا خیلی هم ناراحتم چون ممکنه چند روز آینده مرتکب قتل بشم!
قتل یه استاد...!

..

حالا قتل نشد یه گوش مالی باید بهش داد!
...

خب حالا من یه چیزی گفتم...اما بهش یه تذکر خیلی جدی می دم!
...سعی می کنم بهش تذکر بدم...آره این بهتره...

باهاش صحبت می کنم تا یه ذره عقلانی عمل بکنه!!!

نظر هم ندادی، ندادی! اصلا برام مسئله ای نیست، مهم اینه که اومدی و این مطلب رو خوندی و حد اقل برای دو دقیقه وقتت به هدر رفته!!!

فعلا بای بای...




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد