همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

راهنمایی در مورد انتخاب واحد در سیستم گلستان

  سلام

(توصیه می کنم  مطالب این پست رو با دقت بخونید چون ممکنه که به کارتون بیاد!)
 

الحمدلله امسال برای اولین بار انتخاب واحد از حالت لوکال خارج شد و هر نفر در هر جایی با یه اینترنت ذغالی! می تونه انتخاب واحد بکنه،و کارمون رو هم خیلی راحت کرده و قدرت انتخاب بیشتری داریم، شما که ماشاء الله خودتون استاد هستید ولی اگر به مشکلی بر خوردید می تونید از راهنمایی تصویری فوق العاده راحتی که براتون تو وب قرار دادم و بهتر هم هست حتما از روی اون انجام بدید واحد های مبارکتون رو انتخاب کنید:

* در دروس عمومی اگر ظرفیت کلاسها پر شده بود اون رو در حالت انتظار انتظار قرار بدید.

*اگه معدل الف بودید(که حتما هم همینطوره) و خواستید بیشتر از حد مجاز (20 واحد) بردارید باید در زمان حدف و اضافه مراجعه حضوری کنید.

برای ثبت نام به سایت گلستان برید:

http://golestan.ikiu.ac.ir (فقط در زمان اعلام شده برای انتخاب رشته(احتمالا هشتم تا هجدهم)، در غیر اینصورت سایت باز نخواهد شد)
 

بعد از نمایش سایت به قسمت ورورد به سیستم برید و نام عبور و کلمه عبور خودتون رو وارد کنید، اگر اونها رو یادتون نیست برای امتحان هم که شده  در هر دوقسمت شماره دانشجویی خودتون رو وارد کنید که احتمالا جواب بده.

اگر سیستم از شما خواست که کلمه عبور رو تغییر بدید باید اینکار رو حتما انجام بدید و آیکون اعمال تغییرات رو کلیک کنید.

بعد از ورود به محیط گلستان با منوهایی مواجه می شید که توضیح اونها رو بصورت بسیار ساده و تصویری (ولی دارای نکات مهم) در پایین قرار

 دادم:

مراحل 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 11  12

امیدوارم با موفقیت و با اگاهی انتخاب واحد کنید، اگر فرصت بود در روز های آینده یه شرح اجمالی در مورد استادهای معرفی شده میدم تا با آگاهی بیشتری انتخاب واحد کنید.

***

تقویم آموزشی نیمسال دوم:

عنوان از تاریخ تا تاریخ
ترم تحصیلی 21/11/85 17/03/86
ثبت نام ( انتخاب واحد ) اینترنتی 08/11/85 18/11/85
ثبت نام ( انتخاب واحد ) حضوری 14/11/85 18/11/85
ساعت شروع کلاسها 8صبح 21 بعدازظهر
تاریخ شروع کلاسها 21/11/85 24/03/86
ترمیم ( حذف و اضافه ) 28/11/85 02/12/85
حذف اضطراری 09/12/85 19/02/85
امتحانات 19/03/85 31/03/86

 

 سلام من به یارانی

که بودند و ندیدم من

خدا داند که در دوری

همه محنت کشیدم من...

  چیکار ها می کنید؟

یادتونه نمازی گفت در اوقات فراغت مقدمه بخونید؟!!! عجب توصیه باحالی کرد! تصورش رو بکن!

البته شما درسخونهایی که من می شناسم بعید هم نیست همچین کاری رو انجام بدید!
 

من هم که فعلا بیکارم و بدترین چیز هم همینه. دو تا گیم جدید گرفتم ولی اینجوری نمیچسبه! یعنی آدم تا درس نداشته باشه و با وجود امتحان نشینه گیم بازی بکنه اصلا هیچی بهش نمی چسبه!

ایشالله از مشهد که اومدم حتما باید دنبال یه جایی واسه مغازه باشم، آخه قراره برم تو کار!

میخوام ((دانش!!!)) کامپیوترم رو در خدمت افراد جامعه قرار بدم!

 

یه شنبه قراره عازم مشهد بشم و مثل هر سال تاسوعا و عاشورا رو اونجا باشم، اووووووووونقدر مشهد رفتم که دیگه همه جاش رو تقریبا بلدم! شاید عجیب باشه ولی جالبه بدونید که من بیشتر از امامزاده حسین (فرزند امام رضا که در شهر خودمون هست)، به زیارت امام رضا (ع) رفتم!!! امسال اگه اونجا کافی نت گیر آوردم از همونجا وب رو هم آپ می کنم!

عزاداری جانانه ای انجام میدن و غذای نذریشون خیلی عجیبه، یه آش دارن که بهش میگن ((شله)) که روی آش رو خورش قیمه میریزن! و خیلی هم خوشمزه هست، تمام اطراف حرم رو دسته های عذاداری فرا می گیره که هر کدوم واسه یه شهر هستن.

جای شما سبز، اگه قابل باشم دعاگوی همتون هستم.

 

امروز رفتم دانشگاه و هیچ خبری از نمره های جدید نبود! استاد رسولی که بعیده حالا حالاها اوراق رو تصحیح بکنه! بیست واحد هم به ما داده بودن که چند نمونش اینهاست:

مبانی جامعه شناسی

فقه عمومی

فقه تخصصی

تاریخ فقه و فقها

فرهنگ عربی در فارسی

و...

که استاد اکثر دروس دکتر رهبر بود که خدا کنه استاد بسازی باشه و با هامون راه بیاد.

مشتاق دیدار هستم و امیدوارم هر چه زودتر با هم سر یه کلاس به صحبتهای استاد جدید بخندیم!!!

راستی باید با فنائی هم گود بای کنیم! چون ماشالله اونقدر دست و دلبازی کرد که نمازی از صحنه روزگار خارجش کرد!
فقط یه مسئله هست و اونم اینه که آیات الاحکام (2) رو هم با دکتر رهبر داریم و کتابهای آیات الاحکام پر از نکته هست و اگه یه نگاهی به غیر از دلالتها به متن دروس آیات یک بیاندازید پی به حادی مسئله می برید و روزهای سخت آینده پیش چشمتون میاد!

 

***

دختر خوب دختریه که...

پسر خوب پسریه که...

ولی هیچ کس نگفت انسان خوب کیه؟!...

دعا یادتون نره...

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام.فکر میکنم برنامه ها رو اشتباهی دیدی . چون که ما هیچ درسی با رهبر نداریم.شما اشتباها برنامه های ورودی ۸۴-۸۳ رو نگاه کردی.یک خبر خوش دارم اینکه اصول فقه
(۱) هم با استاد گرامی لطفی داریم.راستی من رو هم دعا کنید.فعلا خداحافظ.

سلام. ممنون اما من خیلی دقت کردم و حتی دیدم درس آیات الاحکام دو رو هم داریم! اما باز باید به نکته سنجی و دقیق بینی خانمها احترام گذاشت دیگه!
وای ی ی ی عجب خبر خوبی!!! همیشه خوش خبر باشی(اما نه مثل این خبر!) من نمی دونم چه جوری باید یک ترم فیس تو فیس لطفی رو تحمل کنم ! خدا به همه رحم کنه اصلا دوست ندارم یه دنیا درس بخونم و سیزده!!!! بشم و تازه ذوق هم بکنم!
اگه قابل باشم دعای گوی شما هم هستم...شما هم دعا یادتون نره...

ناهید و افشان شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:29 ق.ظ

التماس دعا.از طرف ما هم نذری بخورید.امیدواریم بهتون خوش بگذره.

سلام
محتاجیم به دعا
چشم حتما نذری هم می خورم و یاد شما همکلاسیها می کنم
من هم امیدوارم به شما در ایام تعطیل خوش بگذره
************************************************
خدمت خانم عابدیها:
بنده واقعا از دیدن نمرتون متاثر شدم و امیدوارم خداوند گشایشی در مشکلتون قرار بده و مشکل شما حل بشه و برای رفع این مشکل همکلاسیهام که انصافا همه در کمال بی انصافی نمره ای که اصلا شایسته اونها نبود رو گرفتند از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.

عابدیها شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ق.ظ

از لطف شما ممنونم.اما دیگه واسم مهم نیست.یعنی به این نتیجه رسیدم امتحانی که نیمی از بچه های کلاس بیفتند و بقیه هم نمره ای در حد قبولی بگیرند اصلا ارزش فکر کردن و ناراحت شدن رو نداره هرچند که باور افتادن در درسی اون هم عربی واقعآ برام سخته.......!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد