همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

اوج احساس...

سلام...

که دیده از ملائک سر بریدن؟

گلوی تشنه کامان را دریدن

که دیده قامت رعنا خمیدن؟

به پرّ و بال خونین پر کشیدن

که می داند چه بر زینب گذشته؟
شنیدن کی بود مانند دیدن؟!

(سروده در غروب عاشورا-مشهدمقدس)

الان از حرم مطهر بر می گردم.تو خیابون بی هدف مشغول قدم زدن بودم و به امید اینکه فردا صبح کافی نت های مشهد شروع به کار کنن و من وب رو آپ کنم اما نمی دونم چی شد که سر راهم به این کافی نت شبانه  روزی بر خوردم!

جای شما سبز...

همه وجودم احساسه و دستای ناتوانی که نمی دونن چطور باید یه سینه حرف رو بیان کنن...

مثل هر سال خداوند این سعادت بزرگ رو نصیبم کرد تا در روزهای باشکوه تاسوعا و عاشورا اینجا و کنار مرقد مطهر ثامن الائمه (ع) باشم...

جسمی تیره و تار ...سیاه از گناه...مملو از اشتباه...در پاکترین نقطه ایران زمین...

تموم همکلاسیهای عزیزم رو هنگام زیارت دعا کردم...

وای اگر بدونید تاسوعا و عاشواری اینجا چه حس و حالی داره...خداوند نصیب همه شما عزیزان بکنه که سال بعد در چنین حال و هوایی به عزاداری امام حسین (ع) بپردازید...

دیشب شب عاشورا باز هم رفتم هیئت فدویان پنج باب الحوائج عجب عزاداری می کنند دو ساعت عزاداری جانانه و سپس خوردن غذای نذری ...

مگه دلم از زیارت سیر میشه؟ فکر کنم از دیروز صبح که رسیدیم اینجا حداقل پنج شش مرتبه مکرر رفتم حرم آقا امام رضا(ع)...

انگار هر دفعه که میری تشنه تر بر می گردی...

باز هم می گم جای شما سبز...ظهر عاشورا مشهد بودن غیر قابل وصفه... نماز ظهر عاشورا رو در حرم خوندن...شام غریبان رو حرم بودن بهترین حس و حال زندگی رو به آدم میده...

در فاصله ای اندک از حرم امام رضا(ع) از خداوند برای همه شما عزیزان سلامتی و سعادتمندی در دنیا و آخرت رو خواستارم...

قبل از حرکت بسوی مشهد انتخاب رشته کردم و از خونه اینکا رو کردم که کار راحتی بود و فقط یه مشکل هست و اون هم تداخل زبان عمومی با آئین دادرسی مدنیه که به گفته دکتر نمازی فعلا باید آئین دادرسی مدنی رو انتخاب کنیم و زبان عمومی رو در ایام حذف و اضافه برداریم...

برای ورود به سایت گلستان پس از ورود به صفحه زیر به انتهای صفحه برید و لوگوی گلستان رو انتخاب کنید:

http://www.ikiu.ac.ir/Register/

به امید دیدار...

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد