همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

لطف لطفی...!!!

سلام همکلاسیهای خودم...

امروز یکی از اون روزایی بود که اگر بخوام پست بزنم مطلب کم نمیارم و سوژه فراوونه!

نمونه اولش استاد نمازی فر بود که با سری جدید ((اگه گفتیدها)) ترم رو آغاز کرد و دیگه واقعا بعد از هر جمله گفت: اگه گفتید!

نمیخوام سوتی جمع کنم ازش، اما یه اَفٌرین هم گفت (با فتحه الف) که نمیشه ازش گذشت...

نمیدونم چرا اصلا حال و حوصله نداره وقتی میری تو اتاقش یجور میخواد آدم رو زود دک کنه؟!

بابا...فقیه شدیم رفت! با این درسایی که ما داریم بعیده که بعد از چهارسال مجتهد واجدالشرایط! نشیم!

اون از کتاب اصول فقه که ذاتا عربیه و اینم شرح لمعه که دیگه نیازی به توضیح نداره!

گفتم شرح لمعه باید شرح این کلاس آخری رو که با((دکتر)) ((مجتهد)) ((استاد)) و... لطفی داشتیم رو هم بدم که خیلی خودم رو کنترل کردم و آخرش هم این شد که تقریبا خیلی چیزها رو بهش گفتم اما ایشون در کمال خونسردی روی قضیه ماله کشید و...گودبای!

هیچ کدوم از حدسهایی که زده بودم در مورد کلاس امروزش درست از آب در نیومد و ایشون وقتی وارد کلاس شد ناگزیر شد که یه توضیحی در مورد امتحان عربی بده و با توضیحاتی که داد احساس کردم که تازه چیزی هم طلبکاره و باید ازش عذرخواهی هم بکنیم من که حرفم رو زدم اما برام خیلی عجیبه که چرا همیشه تک می مونم کسی همراهیم نمی کنه؟!!! قبلا گفتم و باز هم میگم که حق گرفتنیه و نه دادنی!

استاد لطفی به هیچ یک از سوالات من پاسخ مناسبی نداد و  از علم مغالطه خودش نهایت استفاده رو برد و اصلا بحث رو به جاهای دیگه کشوند...

جالبترین توجیهی که داشت این بود که چون احتمال تقلب وجود داشته زود برگه ها رو جمع کرده، میگم بچه ها چطوره چون احتمال حمله نظامی به ایران وجود داره تا آخر ترم از در خونه بیرون نیاییم!

نمی دونم از روی کدوم کتاب دکتر لطفی به این نتیجه رسیده که مدت زمان پاسخ به هر سوال تستی فقط یک دقیقه هست! احتمالا منبع نداره یا از احکام ثانویه به این نتیجه رسیده!

بعد از توضیحاتی هم که داد در مورد افتخارات کثیر خودش صحبت کرد و گفت که چطور به این مقام بزرگی که در اون هست رسیده! انگار که آب از آب تکون نخورده!!! راحت و ریلاکس! کلاس رو ترک کرد...

بنده خدا دلم سوخت چقدر مهربونه که میخواسته به اونایی که شش و هفت شدن نه بده!!! اینهمه لطف و کرم شایسته لطفیه و بس!

***

یه سری لینک تصویر جالب جدید آپ کردم، امیدوارم لذت ببرید...

فعلا...

دعا یادتون نره...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد