همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

ایول!

سلام دوستان..

 

کی میتونه مثل من بعد از یه مدت آپدیت نکردن یه مرتبه دو تا پست پشت سر هم بزنه و بی  خیال این باشه که هیچ کس کامنت نمی ذاره و کنتور وبلاگ خوابه!!!؟



ما روباش! تو چه فازایی بسر می بردیم! اصلا انگار خودمون ختم فرنگ بودیم! انگار یه مدت رفته بودیم خارج و ایرانمون همون ((خواهر ایران!!!)) سال 60 بود! دم از دموکراسی و آزادی بیان و ازین جوکهای جدید می زدیم، تازه..! وقتی از دم حراست دانشگاه  رد می شدیم طرف که چپ نگامون می کرد شاکی می شدیم! می گفتیم ما قشر روشنفکر و.. هستیم!

اما..

اما..!
اما نه! انگار حاج محمود (پدیده هزاره سوم!)  داره با زبون بی زبونی اعلام می کنه که زیاد از گرونی و.. شاکی نشید چون اگه بخواد حال ملت رو بگیره گزینه های دیگه ای هم از جمله ((طرح مبارزه با بدحجابی)) یا بقول احمدی مقدم ((طرح ارتقای امنیت اجتماعی)) یا بقول بروبچ خاکی طرح جمع آوری بچه خوش تیپا رو هم داره که بخواد رو بکنه!

 

امسال که اسم این طرح (ع)!!! به گوش بنده رسید گفتم لابد مثل سالهای قبل هست که بخوان به پنج شیش تا داف تذکر بدن! اما وقتی بعد یه مدت یه سری به خبرگزاریهای داخلی و حکومتی زدم دیدم نخیر..! ای کاش این طرح یه ماه زودتر اجرا می شد تا لباسهایی که ملت با ذوق و شوق واسه عید خریدن غیر قابل استفاده نشه!

 

وقتی دیدم مردهایی رو هم که پیراهن آستین کوتاه دارن میریزن پشت وانت می برن به خودم گفتم:

 

ایول! ایول! مملکت رو ایول!

اصلا! ما رو چه به این کارا؟! ما که خودمون فقیهیم! بهتره بریم شرح لعمه خودمون رو بخونیم!!!

***

 

عرض شود که شعر رو حال کردید! قبلی رو میگم..

این از جمله شعرهایی بود که خودش اومد!!!
بالاخره ما اینیم دیگه.. ترشی هم نخوردیم از اول سال!!!

 

درس ها هم بد داره آلارم میده واسه آخر ترم، آخه ما که مثل برو بچز ردیف جلو متن عربی رو که هیچ! متن فارسی رو هم تطبیق ندادیم!!! (جدی نگیرید!)

***

از اونجایی که دوست دارم قطره ای از دریای بیکران علم کامپیوترم رو تقدیم به ارواح و جنهای بازدیدکننده وبلاگم بکنم کاری رو یاد میدم که باعث بشه کف بیل گیتس ببره!:

اگه انگشتاتون احتمالا به اندازه یه وجب باز میشه می تونید یه فولدر جادویی واسه خودتون بسازید و فایلهای خصوصیتون رو اونجا بریزید:

 

یه نیو فولدر بسازید و اون رو   rename بکنید به این صورت:

دوتا alt   رو همراه با هم با یک دست بگیرد(یه وجب شد؟!) و در همون حالت با کمک نامبر پد عدد 255 رو طوری تایپ کنید که با نوشتن پنج آخریaltها رو رها بکنید، می بینید که اسم فولدرتون نامرئی هست، حالا روی فولدر کلیک راست کنید و از properties  ، customize رو انتخاب بکنید، حالا روی change icon کلیک کنید و از میون اونهمه شکلک یه قفل طلائی رنگ پیدا کنید، درست کنار اون قفل یه آیکون سفید رنگ هست که دیده نمیشه و شما اون رو انختاب کنید و ok  کنید و حالشو ببرید!!!

چون شما فولدری ساختید که واقعا بکارتون میاد. با کلیک روی فولدر می بینید که هیچ چیز از یه فولدر کم نداره اما فقط دیده نمیشه!

قابلی نداشت..

 

فعلا..!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد