همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

همکلاسی

روز نوشته های یک فقه و حقوقی...

خودتو عشقه!

سلام

 

چطوری؟ حال و حولت میزونه؟

ایشالا که دلت هیچ شباهتی با این یه تیکه گوشت که درست سمت چپ سینمه و غروبای جمعه انگار تو آب نمک خوابوندنش نداشته باشه!

از صبح، که نه.. یعنی از ظهر که بیدار شدم بیشتر در حالت افقی بودم تا عمودی!، اگه هم نیمه عمودی بودم، یا مثل الان پای کامپیوتر وقت حروم می کردم یا اینکه تی وی نگاه می کردم!

عصر که شد وجدانم یه کم قلقلکم داد تا یه زنگ به اسی بزنم ببینم فردا اکبرزاده چه سناریویی میخواد واسمون اجرا کنه که دیدم نه! اون از من تعطیل تره!

به جون خودم اگه تنها خونه نمی موندم و مثل بقیه می رفتم مهمونی و بیکار نبودم عمرا نمیومدم وب رو آپ کنم ، آخه کیو دیدی واسه بر و بچ کم جمعیتی که ماهی دو بار بعد از مطالعات درسی وب رو چک می کنن پست بزنه؟!!!

 

می گم خدا هم شوخیش گرفته ها! یا شاید میخواد ما رو با جغرافیای نقاط مختلف جهان آشنا بکنه که تا ظهر واسمون فیلم جزایر قناری رو پخش می کنه و یهو میزنه یه کانال دیگه تا یادی هم از هوای شمال بکنیم!

(ای بابا مگه بیکاری...-جدی نگیر این جمله رو! با خودمم-)..بیخیال..

خب..فرد ا رو بچسب! یا خدا! نمازی اونم بطور کامل! حتی فراتر از اون! یعنی شیش ساعت ناقابل؟؟؟!! قرص خواب هم بیندازم بالا بازم باید چند ساعتی سیمای ملکوتی استاد رو زیارت کنم!

تو وب اسی که پرسه می زدم دیدم لینک آهنگ شاگی رو گذاشته که هاستش ریپ وی هست و باید خدمت اسی عرض کنم که متاسفانه حکومت اسلامی (حداقل سرور قزوین) ریپ وی رو فیلتر کرده!!! فکر کنم از قبل می دونستن که قراره از این سایت اصوات حرام شاگی پخش بشه!

عرضم به حضور خوشگلتون که آقا نوید خیلی حرفها واسه گفتن تو این پست داره که بنویسه اما حوصله نداره که هیچ! تازه معلوم هم نیست چند نفر از رو بیکاری برن سایت دانشگاه و یه نظر بیاندازن!!!(اینو نوشتم که نگی اینا چیه می نویسی؟!)- شوخی کردم-! ناراحت نشو!

یه نیگا که به پستهای اول سالی زدم دیدم عجب بلاگر مثبتی بودما! هر روز آپ می کردم! فاصله آپ کردنهای اولی حداکثر یکی دو روز بود اما تازگیها دو هفته هم میشه!!!

 این عدم پست زدن زود به زود علل مختلفی میتونه داشته باشه که دیگه خودت باید بهتر بگیری:

-          عدم وجود حوصله به میزان کافی

-          عدم وجود ویزیتور به میزان کافی

-          عدم وجود کامنت حتی به میزان ناکافی!!!

-          گرونی و مشکلات اقتصادی مانع خرید آکنت و شارژ اینترنت(!)

-          و..

علاوه بر موارد بالا شبه جمله ی  بیخیال! هم در این واقعه بسیار مهم دخیل بود!

 

جو حاکم بر کلاسمون خیلی با حاله!!! یعنی اند شرعیه و به استثناء چند مورد خاص و محدود کلا ختم فقهه! به این نکته بنده دو هفته پیش یعنی زمان پخش برگه های عربی (بیشتر) پی بردم و اون زمانی بود که پی بردم بعضی خانمها تو کلاس ما درس میخونن!(؟) و بنظرم بعد از چهارسال شاید (استغفرالله) بشه یه سلام (شرعی) بین برو بچ رد و بدل بشه!

بی پرده که بخوام واسه شما ویزیتورای با عشق وب بنویسم باید بگم که مهمترین علت وجود چنین جوی استعداد برو بچ کلاسمون در بزرگترین دل مشغولی اونها (که بصورت فله ای در اونها یافت میشه) یعنی فضولی هست! که اگه بخوان به این استدادشون چاشنی استخراج سخن (حرف در آوردن) رو هم اضافه بککن دیگه کولاک میکنن، مثلا ممکنه دو نفر رو که اصلا خبر ندارن با هم همکلاس هستن تو دو ثانیه به عقد هم در بیارن و بعد از دو ثانیه دیگه صیغه طلاق اونها رو جاری بکنن که اگه بخوام انصاف بخرج بدم هم آقایون و هم خانوما پا به پای هم از این استعدادشون استفاده می کنن و در جهت تولید اخباری به این مهمی اقدام می کنن!!!
به نمونه ای ازین دست تولیدات که بارها شاهد اون بودیم اشاره می کنم:

 

وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ..فلانی رو دیدی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-          چطور مگه!

یعنی ندیدی ی ی ی ی؟!!!!
-!!!

دیروز به فلانی سلام داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- خب سلام داده دیگه!

نه ه ه ه ه !!!! پس خبر نداری ی ی ی ی ی ی!!!

-؟؟؟

با هم حرف هم زدن!

- جدی ی ی ی ی میگی ی ی ی ی ی ی!؟

آره ه ه ه ه ه ه ه

( هر دو هم صدا با هم:

وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی..!!!)

 

بنده فقط می تونم این دعا رو در مورد خودم و بقیه بچز بکنم:

 

اعوذ بالله من الاراجیف الطلاب الفضول! و الانظار الذی اذا ینظر الی الطلاب مع اخری! یجری نکاح بینهما!!!!

 

معدم داره آلارم میده!

پس، فعلا..

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد